سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024

عضو خبرگان رهبری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در اجلاس علما و بیداری اسلامی، گفت: بیانات راهگشای معظم له با استقبال شرکت کنندگان مواجه شد و همه مبهوت سخنان ایشان شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله ابوالقاسم خزعلی، شب گذشته در دومین مجمع حافظان قرآن کریم که در دارالقران طباطبائی(بیت مرحوم علامه)، در قم برگزار شد با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، اظهارداشت : همان طور که صدیقه طاهره(س) دارای کرامات و معجزات است، حضرت فاطمه معصومه(س) نیز دارای کرامت های فراوانی است که باید مردم و به ویژه طلاب قدر و منزلت این بانوی با کرامت را بدانند .

رییس هیئت امناء بنیاد بین المللی غدیر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مردم ایران اسلامی با حرکت امام خمینی(ره) به عزت رسیدند، تاکید کرد : هر کس با نظام اسلامی موافق است، با او تولی داریم و هر کس مخالف باشد، از او تبری می جوییم.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در اجلاس علما و بیداری اسلامی در تهران، یادآور شد: بیانات راهگشای معظم له با استقبال علمای برجسته جهان اسلام مواجه شد؛ به طوری که همه شرکت کنندگان مبهوت سخنان ایشان شدند .

آیت الله خزعلی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود راجع به تمدن اسلامی مسائل مهمی بیان کردند که همه باید بیدار باشند و برای تحقق تمدن اسلامی تلاش کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف به ویژه در بیداری ملت ها تاثیر گذار بوده است، ابراز داشت: امروز همه نگاه ها متوجه جمهوری اسلامی ایران است؛ بنابراین باید به مسئولیت های و تکالیف خود به درستی عمل کنیم.

رییس هیئت امناء بنیاد بین المللی غدیر همچنین با اشاره به لزوم آشنایی با شان نزول سوره های قرآن، خاطرنشان کرد: مفسرین و مترجمین باید تاریخ قرآن را بدانند؛ چرا که فهم صحیح تاریخ نزول سوره های قرآن  موجب می شود که آنان دچار اشتباه نشوند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha